czwartek, 28 stycznia 2010

Prace Nad Wielkim Demonem Khorna

Witam po kilku dniach nie obecności byłem nieco zajęty Nauką ;p Jednak powróciłem do swojego hobby jakim jest mazianie i konwertowanie figurek :) ostatnio w pudełku z bitsami pałętały mi się szczątki Dark Elfickiej Mantikory skrzydła zostały zużyte do Modelu Hight Tyranta natomiast korpus został zapomniany i porzuconym aż do teraz wyciągnąłem go wczoraj zastanawiając się co ja z tej mantikory mógłbym zrobić na początku miała ona stanowić jakiegoś Chaos Mounta jednak doszedłem do wniosku że w postawie w jakiej stoi model lepiej będzie zrobić z niej demona Khorna i tak oto narodził się spontaniczny pomysł Bloodtristera

1 komentarz:

  1. cóż na razie prace nad wielkim demonem zostały wstrzymane być może będzie to tylko zwykły demon prince do War hamera 40K

    OdpowiedzUsuń