poniedziałek, 18 stycznia 2010

Kolejne prace ciag dalszy

Trwają dalsze prace nad terminatorami cieniowałem wczoraj krawędzie po kulach i pazurach które terminatorzy dorobili się podczas wielu bitew :) Najpierw rozcieńczoną farbą chaos black pogłębiłem szczeliny i dziury w pancerzach później użyłem farby Cheimmeil na poszczerbionych krawędziach następnie rozjaśniłem te same krawędzie używając w skali 1:1 Mitril Silver+ Skull White Później moje prace skupiły się na malowaniu terminatorskich honorów oraz dekoracji na pancerzach.Rozcieńczonym Bestial Brown w skali 1:1 namalowałem wszystkie detale które powinny być złote i ścieniowałem je rozmieszanym chust ink+ black ink w skali 1;1 tak by położona złotawa farba ni była zbyt jasna.nastempnie rozjaśniłem i wy krawędziowałem detale Shining Gold zmieszaną nieco z Chaos black w skali 2:1 tak by efekt złotych dekoracji wydawał się nieco stary i przybrudzony następnie draibrushem Mitril Silver postarzyłem nieco złoto a następnie położyłem 2 do 3 warstw rozcieńczonego black ink w skali 1:3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz