czwartek, 21 stycznia 2010

Moj Smieszny Steam Tank


Witam parę lat temu stwierdziłem ze wybuduje sobie swojego własnego Steam tanka do imperium zachowałem się jak prawdziwy inżynier z null :) uruchomiłem swoje szare komórki i postanowiłem stworzyć takie o to działo nie wyszło źle ale rewelacyjnie tez nie jednak pospieszyłem się i niestety nie doszlifowałem ani nie dociągnąłem kilku modelarskich powinność wynikało to z pospiechu i braku czasu bowiem więcej malowałem dla innych niż dla siebie :| Do stworzenia ów czołgu użyłem tektury z której zrobiłem szkielet, papieru z bloku technicznego oraz zwykłego skleiłem kolo 3 warstw i zrobiłem z nich górę i boki czołgu detale to nic innego jak masa imperialnych bitsów :)wieżyczka pochodzi z jakiegoś zabawkowego czołgu, kocioł to kinder jajko ;p kołka i kilka innych elementów sa z klocków lego istna od mozaika normalnie jak u Mag Gaivera :)

1 komentarz: