czwartek, 8 kwietnia 2010

Do Obserwatorów Mojego Blogu !!! :)

Chciałbym z góry podziękować wszystkim osobą które obserwują mojego bloga.Cieszę się że w ogóle chcecie śledzić jego losy mam nadzieje że blog jest dla was ciekawy, bardzo prosił bym o opinie i komentarze :) może macie jakieś porady które pomogły by w prowadzeniu mojego skromnego internetowego kąciku, liczę też na opinie i porady dotyczące malowania, jeśli sami macie do mnie pytania i chcecie wiedzieć coś więcej o malowaniu figurek,też postaram się wam pomóc. Jestem otwarty na wszelkiego rodzaju opinie i porady pozdrawiam was :)

3 komentarze:

  1. Obserwatorzy też Cię pozdrawiają , a napewno jeden :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na efekt końcowy Pegaza i jeszcze ciekawa jestem efektu finalnego drzewa z wisielcem :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą będą tylko muszę go jeszcze jeźdźca mi dokończyć i jeszcze zdjęcia zrobić :)

    OdpowiedzUsuń